Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Lindgren - 15 februari 2012 19:03

Elvira Winblad - LILLA SYSTER


Jag minns våra bråk, våra sorger och till och med våran glädje tillsammans. De dagarna kommer jag aldrig glömma med dig! Jag kommar alltid att finnas här vid din sida. Vare sig jag är ett sten kast ifrån dig eller flera mil ifrån dig, så kommer jag alltid finnas här. Jag vill inte förlora det vi har tillsammans, jag är glad att vi inte ha förlorat kontakten tillsammans! Jag älskar dig syster!  

_____________________________________________________________________________________________


Terese Wiklund - TJEJ KOMPIS SEDAN GRUNDSKOLAN


Vi har haft våra bråk på grundskolan och jag minns det som det vore igår. Minns du då vi hade bråkat i hallen in till klassrummet och slet varandra i håret och kallade varandra det ena och det andra. Vi var kallade till skolan tillsammans samma dag med en av våra föräldrar. Vi satt mitt i mot varandra och börjarde tå-flörta med varandra och skrattade och allt va plötsligt som vanligt igen.
Jag älskar verkligen dig för den du är och det kommer aldrig att förändras. Jag älskar dig oavsett vad som händer du är en trogen vän ska du veta!  

_____________________________________________________________________________________________


Sara Lindberg - BARNDOMSKOMPIS 


Du och jag tillsammans i den där badbaljan. Det är något jag aldrig kommer att glömma! Det va du som lärde mig cykla det va du som lärde mig rätt och fel. Du lärde mig det du va lärd och det va som att jag var din lilla syster som alltid fanns bakom dig som en liten svans. Vi till och med sov tillsammans och gjorde allt ihop. Det fanns nästan ingenting som kunde skilja oss åt! Förutom då vi plötsligt flyttade till varsitt håll och tappade kontakten   Jag är otroligt lyckligt lottad som har hittat tillbaka till dig. Det va som att vi träffades då vi verkligen behövde varandra! Jag älskar dig och kommer alltid att göra det.. du är som min stora syster som alltid finns där för en   

Av Lindgren - 15 februari 2012 13:04

Åååå gud så synd det är om dig! Mysan är nere i källaren och mjauar för fullt. Jag ropar på henne men inte vill hon komma hit inte. Hon vill ju säkert ut till sina kompisar. MEN.. det kommer inte hända gummsan..


Men gud vad hon låter.. måste kolla vad hon håller på med!
- HAHA! Hon va inlåst inne på toaletten.. hur hon kommit sig dit vet jag inte!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards