Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Lindgren - 4 februari 2012 17:21

Alla nu börjar snacka om kylan som är här i Skellefteå området. Det är ju helt sjukt att det är mellan minus 25 - 40 runt om kring här. Tror att det är väldigt många som är kloka och stannar hemma istället för att ta bilen och paja den halv vägs till ditt man ska.


Älsklingen min gick ut i kylan för att hämta ved till kaminen så vi skulle få extra värme inne i huset. Rocky och han var ute i ca fem minuter och jag stod och tittade på såg då Rocky skakade om rumpan så jag öppnade dörren och släppte in honom och började värma honom vid kaminen.

Av Lindgren - 4 februari 2012 13:57

Bert har gått till butiken för att handla. Där hittar han kattmat till specialpris. Han tar ett dussin burkar med kattmat och går till kassan.

Butiksföreståndaren blir misstänksam. Han tror inte att Bert har någon katt utan tänker ge kattmaten till sina barn. Så han ber Bert visa att han har en katt innan kan får köpa kattmat. Bert går hem och återvänder efter en stund med en katt och får då köpa kattmaten.


Nästa vecka har butiken hundmat till specialpris. Bert tar ett dussin burkar med hundmat och går till kassan. Butiksföreståndaren blir misstänksam igen. Han tror inte på att Bert har någon hund utan tänker ge hundmaten till sina barn. Så han ber Bert visa att han har en hund innan han får köpa hundmat. Bert går hem och återvänder efter en stund med en hund och då får han köpa hundmaten.


När Bert nästa vecka kommer till butiken för att handla har han en bag med sig. Han ber butiksföreståndaren stoppa ned sin hand i bagen och rycker genast upp den och skriker:

- Det är ju inget annat än bajs i bagen!
Och Bert svarade lugnt:

- Ja och nu så vill jag köpa toalettpapper.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards