Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Lindgren - 12 februari 2012 13:23

Har kollat lite på klänningar lite snabbt och jag tror jag har hittat en klänning som jag gärna skulle vilja ha. Detta är min dröm klänning och jag hoppas på att få den sann en vacker dag.

MEN det är ju ett tag kvar innan man ska ta tag i och göra i ordning ett bröllop. Det är ju så mycket man ska göra det är ju bland annat inbjudningar, inredning, klänningar osv. Det är ju inte alls lätt att leta det rätta stället och DATUM dessutom!


Aja, jag sitter bara och fundera på hur jag vill ha mitt. Men som jag skrev, det är ett tag kvar dit skulle jag tro.


Ungefär så här vill jag att min klänning ska se ut!

Av Lindgren - 12 februari 2012 01:03

Jadu.. har inte så himla mycket att skriva i bloggen. Sen har jag heller inte varit på humör! Mitt humör har gått upp och ner från dag till dag. Men jag hoppas på att det ska bli bättre med tiden. Har varit nere en del dagar och då har jag bara tagit de lugnt.. men det är inte så lätt heller då hormonerna inte är på MIN SIDA! Men det får man ta..

Livet kan inte alltid vara enkelt eller hur? Någon gång så måste man ta ut sin onda sida eller har jag fel?

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards