Alla inlägg under maj 2011

Av Lindgren - 5 maj 2011 14:31

Tittar ut genom fönstret och det ser lovande ut, varmt och mysigt. Men ändå sitter jag inne med tjocktröja och mjukisbyxor   Kallt? Nae, jag är bara lat och trött.

Av Lindgren - 5 maj 2011 00:19

FYF*N vad jag mår illa  

Få se om jag klara av dagen imorgon..


Såg desutom att idag mellan klockan 2.30 - 6.00 kommer bloggarna vara stängda p.g.a underhåll.

Hoppas det inte gör om ALLT för mycket på hemsidan och så vidare. Vill inte behöva lära om mig precis. Men jag tror inte det är någon som helst fara.

Av Lindgren - 3 maj 2011 22:56

Sitter här med min BF och håller på att göra viklöksbröd som snart är klart. Så det blir det till kvällsfika. Sen blir det "hoppa" i sängen och sova   

J jobbar nattskift idag, så när han kommer hem väcker han mig och jag ska peta på min BF imorgon och fika ihop innan vi åker in till stan tillsammans.


Imorgon har jag svenska och metortid. Har ingen aning vad vi riktigt ska göra. Men tro jag ska sitta med bokrecentionen och göra den klar. Eftersom den skulle ha varit inne för typ en vecka sedan. FYY mig!   

Av Lindgren - 2 maj 2011 17:58

Jag tycker det är jätte tråkigt väder idag    Jag tror inte det bara är jag som tycker det! Finns flera i Skellefte som håller med mig, i alla fall vad jag kan se på FB just nu. Hoppas det ändra sig till imorgon.


Idag har jag haft Svenska, engelska nationella och Psykologi. Engelskan gick väl sådär och jag hoppas verkligen att jag klarar av den. Jag håller tummar och tår för mig själv! Vad ni håller har jag ingen aning om. Det är för MIN skull jag gör detta!   

Fick skjuts av I och M till busstationen. Tack säger jag bara! Hade inte lust att gå i bara tunika och lågskor till stan.

På stan träffade jag min lillebror R och hans kompisar, sen möte jag upp min BF och köpte lösnaglar och sallad till middag.


Fundera på att sätta på mig naglarna idag. Men vet inte om jag har så himla stor lust till det. Men jag vill så gärna göra bort det och sen se resultatet på mig själv. Har aldrig testat det tidigare så det är bara en kul grej skulle jag tro. Hoppas bara jag inte bli beroende   Men det tror jag inte! 

Av Lindgren - 2 maj 2011 11:27

Hade tänkt gå nu på lunchen och köpa sallad till lunch idag. Men vart istället erbjuden att få dela på JJs skinksallad. Tack JJ för skinksalladen den var JÄTTE GOD! 


Idag har jag nationella prov i engelska. Jag hoppas på att det ska gå bra. Sitter i en liten grupp så det ska bli lättare att koncentrera sig på provet och inte alla andra som brukar leva om.

Jag hoppas att det ska gå bra och inte klantar mig och skriver ett litet fel. Men det få de ta tycker jag!


Önska mig lycka till?

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards