Alla inlägg under maj 2011

Av Lindgren - 26 maj 2011 13:08

Hade tydligen ingen engelska idag, så på engelska timme satt jag vid datorn och spelade en massa spel på facebook. Sen har jag inte hunnit så mycket mera

 Nu ska jag gå till svenskan som är cirka två timmar. Efter det så kommer J och hämtar mig och då få vi se vad vi hittar på. Annars kanske man kan fara förbi någon under dagen.

Av Lindgren - 26 maj 2011 11:57


En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren, börjar killen känna sig lite småkåt. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och med ett leende säger han till henne:



- Älskling, kan du inte ge mig en avsugning?

Skräckslagen svarar hon, 

- Är du galen? Mina föräldrar skulle kunna märka det. 

Han, 

- Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen? 

Hon, 

- Nej, snälla. Kan du föreställa dig vad som skulle hända om vi skulle åka dit? 

Han, 

- Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover.

Hon, 

- Inte en chans. Det är för riskabelt. 

Han, *kåt som ett djur*,

- Åh snälla, snälla. Jag älskar ju dig så mycket!

Hon, 

- Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte. 

Han, 

- Jo, det kan du. Snälla? 

Hon, 

- Nej. Jag kan bara inte. 

Han, 

- Jag ber dig.



Plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd nattlinne. Med sömndrucken röst säger hon,

- Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan jag göra det åt dig eller om det blir nödvändigt säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln (pojken) att ta bort sin hand från porttelefonen!

Av Lindgren - 26 maj 2011 08:00

Idag ska jag till tandläkaren. Det är inte lång tid kvar. Ska vara där 8.40 idag och kolla tänderna och jag hoppas det inte är något allvarligt!

J kommer att sitta som socialt stöd i alla fall och det uppskattar jag verkligen   

Av Lindgren - 25 maj 2011 16:33

Första föreläsningstimmen varade i 1timme och 15minuter, sen nästa timme cirka 40minuter. Han skulle prata i 50min på första och andra men inte det. Han babblade på ett djävligt bra tag och det tog en tid för honom att avsluta sina "korta" meningar.


Sen var jag i stan i fyra timmar och köpte några klädesplag samt så köpte jag en cream för torr hud. Mums, luktar jätte gott ju  

Ska ta och gå till mamma min och fixa middag, sen ska jag vänta in att J ska komma hem från jobbet. 

Av Lindgren - 25 maj 2011 08:33

Idag är det onsdag och jag har bara föreläsning idag på skolan, sen slutar jag 11.20 Då ska jag gå på stan och kolla efter en hel del nya kläder och se om jag hittar något jag verkligen vill ha.

Har inte köpt något klädesplag på länge och det behövs en ny garderob för mig nu i sommar.


Av Lindgren - 23 maj 2011 14:03

Jag ska inte sitta och klaga nu att det regnar. För igår var det jätte fint väder och det värmde jätte härligt. Men det kunde fått blåsa lite igår så man inte skulle "dö" av svett    
Nu om en liten stund kommer J hem från jobbet och jag vet inte riktigt vad vi har planerat att göra idag. Men det känns som att det kommer bli en hemma kväll idag!

Av Lindgren - 22 maj 2011 19:07

Igår hände det en hel del och det gjorde det också fredag.

Fredagen, satt vi hemma och festa med de allra bästa. Vissa kunde inte komma och det var synd, men jag drack för er!

Lördagen, alltså igår var helt f*cking un bealivibull! Jag for på krogen tillsammans med J och Göteborgaren. Tappade en lösnagel på en krog efter den andra. Sista krogen stanna vi på Cales och hade super trevligt! Träffade en massa underbara människor.


Jag hoppas vi kan göra om det en dag då jag inte bli så redigt full!   

Av Lindgren - 20 maj 2011 12:02




FEST..


Behöver jag egentligen förklara mer..?


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards