Alla inlägg under maj 2011

Av Lindgren - 19 maj 2011 13:50

Idag for jag tillsammans med Jonas och åt lunch på fasses.Vi satt och pratade om ett ganska roligt ämne, ett av alla mina favoriter och det är att flytta!


Jag har flytta mycket under min uppväxt och jag minns ett av de största jag gjorde under en flytt. Det va då jag fick min första lägenheten som 17-åring. Det jobbigaste var att lämna familjen som jag bott hos i flera år.

Men jag klarade mig själv och lagade mat, städade och hade det "snygg" och prydligt. Kläder på soffan och i sängen, som det ska vara i en ungdomslägenhet    Det var skit härligt, förutom att det var på botten våning och att det var en etta, samt att jag inte viste vart tvättstugan va. Så min älskade mamma kom hem till mig och tog tvättkorgen och tvättade kläderna åt mig.

Av Lindgren - 19 maj 2011 00:39

Säger "idag" fast det är igår, eftersom klockan är över tolv slaget.

Men tänkte bara berätta lite vad jag har gjort under dagen. Var som sagt barnvakt idag och förre det hälsade vi på min pappa ett par timmar och fikade och drack kaffe. Sen så efter vi va barnvakt for vi hem och åt, korv och potatissallad, MUMS!
Fick lite senare besök av J och lilla H som drack kaffe och snurrade pengar osv. Följde med J och lilla H till ICA och lärde lilla H säga ett ganska roligt ord, nämligen "TampongJ_ _ _ _ _". Jätte roligt va de tyckte lilla H och sa tydligen de ända fram till de va hemma. Jag träffade sen min BF och H på ICA och de följde med mig hem och såg på tv och sjöng.


Aja, ska ta och borsta mina tänder och ta och lägga mig och sova så jag orkar med skolan imorgon från klockan 8.20 - 15.20

Av Lindgren - 18 maj 2011 10:21

Sitter i skolan och har ingen lärare i Svenskan. Rektorn kom in och berättade att han var sjuk och att vi ska sitta och göra eget arbete fram till halv elva. Då ska vi göra det nya schemat inför nästa termin. Hoppas det är lika bra som det jag har nu!


I eftermiddag ska jag sitta barnvakt åt Julia, medan hennes mamma ska fara och se på Pirets of the caribbean 4. Från klockan fyra till cirka fem halv sex sitter jag barnvakt.

Av Lindgren - 17 maj 2011 18:30

Idag när jag kom till skolan klockan 12.20, fick jag veta att jag skulle ha gruppprov. HÄRLIGT! Sen säger läraren framför mina klasskompisar, att "ALLT gäller på det här provet", "du hänger löst", osv. Kunde hon inte sagt det då bara jag och hon var ensam i rummet?

Aja, har i alla fall gjort bort provet och jag hoppas på att det ska gå bra för oss tre. Men jag håller tummarna.


Idag efter skolan for jag in till stan och kollade på kläder och köpte hem lim till mina lösnaglar. Ska kanske fixa de idag. Annars blir det imorgon direkt efter skolan. Men känner att jag vill göra bort de. Så jag hinner vara fin på fredag   För då ska vi grilla och ha de trevligt tillsammans med nära och kära skulle jag tro! Aja, få se på fredag vilka som kommer hit! 

Av Lindgren - 16 maj 2011 09:38

Irriterande!

Har ingen Svenska lärare, men eget arbete och det gäller att göra klart uppsatsen i svenskan så man kommer igång. Har inte ens börjat och den ska vara inne torsdag! F*N säger jag bara och hoppas på att det ska gå bra.


Idag väckte gulliga J mig på morgon, fick kaffe och två ostmackor till frukost på morgon. Såg Big Brother tillsammans med karln min och det var jätte snällt av honom att vara vaken tills jag skulle gå till bussen.

Aja, ska försöka börja med skolarbetet så jag har en början.

Av Lindgren - 15 maj 2011 15:56

Kollade snabbt inne på onepices hemsida (Exakt den här vill jag ha!) och kollade hur mycket en jump in skulle kosta. De ligger fortafarande på cirka 1000 kronor. Jag hoppas att de bli billigare, för då ska jag köpa en och mysa framför tven och kanske till och med gå med den på stan  

Jag har önska mig en sådan i cirka ett år nu och jag hoppas på att jag får ihop en slant snart. Annars ska jag önska mig den i julklapp eller present! 


 

Idag har jag, J, H och min BF varit och stor handlat på ICA Maxi. Det gick väl sådär. Vi glömde väl en del saker, men inte så himla viktiga. Vi glömde i alla fall inte bort toapapper   Annars hade det varit jobbit! 

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards