Alla inlägg under april 2011

Av Lindgren - 7 april 2011 20:53

Sitter nere i vardagsrummet, medans J sitter och spelar WOW.

Har haft min BF här sovandes från igår till idag och efter vi vaknade idag, så fikade vi. Hälsade på H och bjöd på cigg. Sen efter de så for vi till ICA och kastade glasflaskor och sedan lämnade vi av min BF hemma hos honom.


Jag och J fortsatte och for hem till min pappa och bjöd på fika. Efter ett tag började J och min pappa prata om Militären och Rönnsker osv. Skit tråkigt, de pratade ju bara om 70-80 talet. Inte är jag med i den årgången inte!

Av Lindgren - 6 april 2011 13:39

Nu ska min kära lillebror raka av sig håret.

Hoppas att det bli bra!   

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Idag har det inte hänt så mycket. Pappa min ringde och bokade mig den 16april den här månaden, för han måste ha hundvakt.

Så den här månaden så är jag typ fullbokad av en massa saker, tex hundvakt och barnvakt osv. Så det blir inte fest den här månaden och det kommer bli skönt att få ta han om busungarna, samt hundarna!

Av Lindgren - 5 april 2011 12:36

Idag då jag steg upp så fick jag och min BF på morgon plättar och jordgubbssylt/hallonsylt till frukost. Mums, så gott det va! Min BF "beeställde" det igår kväll. Att h*n ville ha det till frukost och då blev det så.

Sen så fick jag och min BF skjuts till skolan idag och jag kom 5minuter försent.


GUD så förbannad jag vart, nu då jag kom fram till skolan och trodde vi hade börjat. Kom cirka 5-10minuter försent. Då säger eleverna/rektorn att vi har slutat eller få ta och gå hem!

Av Lindgren - 4 april 2011 12:00

Sitter just nu i skolan och väntar på att engelskan ska börja 12.20 Efter engelskan har jag psykologi i 50min, sen slutar jag 15.20

Jag vill hem igen och ta och lägga mig och sova.


Somnade väl kring 2 någongång skulle jag tro för jag såg på MTV, som vanligt spelar de ju musik där så jag somnade faktiskt i "ganska" bra tid. Bättre än i lördags, eller va det söndag? Aja, jag minns inte. Men lördag eller söndag tror jag det var   

Sen fick jag väckning vid typ halv sju, sju någon gång och kaffet var klart då jag vaknade   Men innan jag tog en kopp kaffe, så fixade jag till håret och sminket. Så jag inte skulle se ut som ett lik på skolan, hehe.

Av Lindgren - 3 april 2011 23:31

Nu ska jag strax ta och gå och lägga mig och sova. Men hade tänkt uppdatera mig innan jag lägger mig i sängen.
Kan ni inte viste om.. men jag är som ENSAM i ett STOOORT hus. Gillar det inte, för det lever om lite då och då. Vi få se hur det går! Har som sagt Mysan jag kan skylla på   


Idag har jag och J och min lillbror R varit på stan och handlat middag på Coop. Men innan vi for och handlade var vi förbi en av mina klasskompisar J och hälsade på och prata en stund. Sen förre handlingen, så for vi och hämtade upp lillebror E och en tv till R som han fick av lillebrors pappa M.


Aja, det var väl ändå allt för mig.

Om det är något ni vill jag förbättra mig på så skriv gärna till mig och berätta det. För jag vill inte göra er läsare besvikna   

Av Lindgren - 2 april 2011 18:08

Tror jag ska ta och gå ner till min kära lillebror igen och fortsätta att se Jägarna tillsammans med honom. Nu då J har farit och ska jobba N12.

Har desutom varit och ätit på Krysset (X) tillsammans med H, lillebror och J idag. Tack för maten J!    Det var super bra ide att fara dit och äta. Efter de så for vi allihopa till min pappa och drack en kopp kaffe och pratade en massa skit. Sen var också min Faster och hennes karl där, samt mina två andra bröder på pappas sida..


Hinner inte skriva så mycket mera. Hade bara tänkt uppdatera vad som hänt för idag. Få se lite senare om jag uppdaterar fler gånger för idag.

Sen har jag börjat bli dålig på att updatera bloggen märker jag. Men jag har mina dagar jag inte vill blogga i huvudtaget! Så det är väl därför jag inte har orkat, kan man väl säga?

Aja, fortsätter att se film nu tillsammans med min lillebror  


Av Lindgren - 2 april 2011 10:22

Sitter äntligen upp ur sängen och det känns som någon slått mig riktigt ordentligt i huvudet. Men få ta och skylla mig själv att det blev som det blev!
Men trevlig kväll hade jag igår och det var inte ett ända problem någonstans alla va vänner med alla osv.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards