Alla inlägg den 12 april 2011

Av Lindgren - 12 april 2011 09:07

Sitter nere i vardagsrummet och har redan gjort mig i ordning för att fara till skolan. Bussen går inte först klockan 10.40 Så det är typ därför jag uppdaterar mig lite idag, inte för att det är nödvändig information.


J var jätte snäll och väckte mig idag efter han kom hem från jobbet. Han hade gjort kaffe och ägg till frukost. Direkt efter väckningen så steg jag upp ur sängen och försökte piggna till. Men jag kände att jag inte kommer att klara av förmiddagen på VUX så skrev jag ett sms till min lärare och hon förstod vad jag menade. Det är skönt att vissa förstå mig!

Sen hoppas jag verkligen att magen min ska komma tillbaka i form igen. Har varit jätte dålig på den senaste tiden och jag hoppas att det ska vända snart. Är less på att magen ska bråka med mig!


Bilden är tagen från google.

Kanske dags att börja leta fram kameran?

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards