Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Lindgren - 11 januari 2012 11:59

Jag har funderat och klurat i många månader hur jag vill ha mitt hår till sommaren. Jag har tittat på en hel del olika frisyrer.. men tro inte någon av dem skulle passa mig. Men nu har jag hittat en hemsida som jag verkligen "älskar" och den heter frilla och om ni vill kolla in den klicka HÄR.

Har hittat ett par på den här hemsidan och då kollade jag in alla olika frisyrstilar alltså jag klickade på tjejfrisyrer och då kommer de fram ett par olika kategorier och jag har kollat på alla de olika och jag har hittat lite jag är intresserad över. Sen ska jag bara prata med "min" frisör om det går att ordna på något viss.


   

Bilderna har jag hittat på denna hemsida på de olika kategorierna.

Av Lindgren - 11 januari 2012 11:07

Min frukost idag består av två stycken rostade mackor med skinka och på sidan om ett glas mjölk och körsbärstomater. MUMS!


Idag bli det sallad till lunch. Jag vet inte riktigt när jag ska börja hacka upp dem innan karln min kommer hem. Men annars kanske jag ska ta och vara "lat" och vänta tills han kommer hem. Det går fortare om man är två och det är roligare dessutom.

Sen tror jag heller att vi inte ha några planer idag, så det kanske bli att vara hemma hela dagen och ta det lugnt.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards