Alla inlägg den 17 november 2011

Av Lindgren - 17 november 2011 19:24

Jag tror det här är en av de BÄSTA dagarna jag haft. Kan berätta "lite" om vad som har hänt under dagen.


Första lektionen i skolan läsa tyst, samt läsa högt. Den var lite lång tråkig i början men slutatde med fika och en massa prat. Andra och SISTA lektionen var om jag inte minns fel tror jag den lektionen heter språk... någonting? Aja, men det gick hyfst snabbt.

Efter skolan skulle jag få träffa M, men h*n hade fått gå övertid på sin lektion så vi hann inte träffas. Men älsklingen hämtade upp mig direkt efter skolan och vi for och stor handla. Men M kom till oss på middag.

Förre middagen bjöd jag hem pappa och tjej hit på fika. Vi pratade och de tyckte om våran möblering  


IMORGON då ska jag och M till stan och shoppa. Vi ska leta en massa kläder till mig som jag ska ha till helgen och som vardagskläder. Få se om vi hittar något som jag gillar. 

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards