Alla inlägg under juli 2011

Av Lindgren - 10 juli 2011 14:10

Om en liten stund kommer snart min älskling hem och då ska vi fara in till stan och hämta min lillebror. Sen ska vi förbi pappa min för det är så att Gabban fyller år idag och vi ska ditt och fira.


Aja, ska ta och göra mig 100% redo nu att fara så inte äsklingen behöver vänta på mig. Men jag är hundra på att han måste in och packa upp väskan med matlådan osv. innan vi kan fara någonstans.

Av Lindgren - 8 juli 2011 22:06

Idag vart jag riktigt sugen på att fara och hälsa på farmor i husvagnen. Så jag ringde till pappa och kollade med honom om inte han också ville följa, klart sa han och så hämtade han oss efter middagen cirka halv fem och jag vet inte hur länge vi va där. Men i alla fall några timmar!


Tog till och med mitt FÖRSTA SOMMARDOPP. Trodde det skulle vara kallt i vattnet. Men sen vet jag inte om det heter "dopp och dopp" om man missar att doppa ner huvudet i vattnet. Men men shit desame, älsklingen och Mr. Badkruka (pappa) badade i alla fall och farmor. Medans pappas tjej va och vaktade våra saker på stranden då vi var och bada.

Va inte heller mycket folk som badade där. Jag, älsklingen, pappa och farmor plus kanske sex-sju stycken till.

Av Lindgren - 7 juli 2011 21:01

Har varken ätit lunch eller middag idag. Ajabaja!   

Men det är för att jag och älsklingen ha varit ute och flängt idag och haft lite saker att göra. Till exempel, varit och hälsat på en kompis åt min älskling som fyller år idag. Sen va vi förbi min barndomskompis som hade kalas idag istället för nu på lördag.

Efter all tårta, så for vi sen och hälsade på en i gillet och drack kaffe och surra. Efter de for vi hem kring sju och åt korv med bröd och myste framför tven.

Av Lindgren - 6 juli 2011 12:33

Hur intressant kommer det att vara att läsa detta inlägg idag då? Finns ju inget att skriva om, eftersom inget speciellt kommer hända.

Av Lindgren - 4 juli 2011 19:53

 


Sitter här nere i vardagsrummet framför älsklingens laptop nu medan han ska raida. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på...


Tro jag bara ska ta det lugnt och se om jag hitta någon billig ny mobiltelefon någonstans på internet innan jag kanske ska slå igång en film eller bara ta och se på tv.

Nu kanske tänker ni så här, men hallå hon köpte ju den hon ha i januari? Jaha, OCH säger jag bara! Jag är less på min mobiltelefon och jag vill ha en NY!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards